¿Por qué estudo a Terra Chá?

É unha boa pregunta, según meu pai, nace o corvo na pena e tira para ela.
Ata hai dous anos, case non sabía o que significaba a palabra Seixo, sinceramente toda vida usei a palabra Cuarzo. Isto non só me pasou a min, senón que estou seguro que a moitos chairegos lles sucedeu o mesmo.
¿Qué sucedía?
Chegaban as MINAS ... pois de iso se trata esta historia.

lunes, 7 de junio de 2010

Grazas a todos/as.

Hoxe quería agradecer, con esta entrada do blog, a todas aquelas persoas que perden un pouquiño do seu tempo en pasar por aquí e ler o que aquí escribo,  ¡Moitas gracias! (incluída Maritxu, que dende o País Vasco é a seguidora máis lonxana). 

O gráfico mostra os lugares e a proporción de visitas de cada lugar. (Para que vexais que vos teño controlados jeje)

3 comentarios:

  1. Grazas a ti por este blog e a información que nel estas a deixarnos, tan clara e fiable, e sobre todo no cariño con que defendes o paraíso que temos na Terra Chá e que non valoramos na súa xusta medida.
    GRAZAS.

    ResponderEliminar
  2. Con este blog estás a realizar un moi bo traballo. Os que te seguimos facemolo por que realmente nos agrada ler o que escribes. Animote a seguir. Noraboa.

    ResponderEliminar
  3. Os que amamos a natureza estámosche moi agradecidos polo gran traballo que estás facendo. Y os que, coma eu, pasamos os veráns da nosa infancia na Terra Chá queremos que a súa beleza siga intacta pra poder seguila disfrutándo coma hasta agora. Cando termine o meu traballo sobre a protección dos solos no ámbito da Unión Europea mándocho. ¡Ánimo e graciñas! .

    ResponderEliminar