¿Por qué estudo a Terra Chá?

É unha boa pregunta, según meu pai, nace o corvo na pena e tira para ela.
Ata hai dous anos, case non sabía o que significaba a palabra Seixo, sinceramente toda vida usei a palabra Cuarzo. Isto non só me pasou a min, senón que estou seguro que a moitos chairegos lles sucedeu o mesmo.
¿Qué sucedía?
Chegaban as MINAS ... pois de iso se trata esta historia.

martes, 20 de julio de 2010

Descanso

Hola a todas/os, como poderíades observar estes días pasados (se é que alguén me visita jeje), non hai nada actualizado dende hai tempo, isto é debido a unha nova ocupación laboral que me consume bastante tempo, polo que a partir de agora o pouco tempo que teña libre, vouno invertir en darlle para adiante o proxecto da Universidade, polo que non vou ter tempo a actualizar o blog.
Simplemente é un ¡Ata Logo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario